woop woop!

Jag trodde jag hade bestämt mig för att jag ska iväg, långt bort. Det gick bara en dag sen insåg jag att jag aldrig någonsin skulle kunna lämna Sami. Så jag blir nog kvar här ett tag till. Planerar en resa till Prag i December med Karoliina så jag har något att se fram emot och längta till iallafall, och det är sånt som gör vardagen lite lättare och lite mindre tråkig.
 
Men men nog om det hela. Jag sitter och lyssnar på lite mysig musik och fixar mig lite för Denice kommer och hämtar mig en stund. Sen blir det mys, god mat och antagligen ett par flaskor vin druckna och kanske även utgång. Igår hade jag en lugn fredag, var och tittade på bio. Såg "En oväntad vänskap". Den har ju blivit hyllad och jag kan verkligen se varför. Så jävla rolig men också så himla fin. :) Iallafall så känns det som att lite fart och fest skulle sitta fint idag då jag tog det lugnt förra helgen och även igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0