"Jag ska aldrig dricka igen!"

Idag har jag en sådan typisk söndag då man tror att man aldrig kommer vilja dricka igen. Yeah right, jag vet. När nästa helg kommer så är huvuvärken, illamåendet och segheten så gott som bortglömd. Men jag överväger stark att dra ner min alkoholkonsumtion när jag går ut. Man måste ju faktiskt inte dricka så att man är helt väck dagen efter. Nu menar jag inte att jag jämt dricker mig redlöst full men den senaste tiden har det spenderats lite väl mycket pengar på krogen. Alltså inte bara jobbigt dagen efter utan också väldans dyrt.
 
Med andra ord jag hade en jävligt rolig kväll igår och det får jag betala för idag. Jag mår som jag förtjänar helt enkelt, förjävligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0