Högtider blir aldrig detsamma när någon viktig person fattas.

Idag känner jag mig som ett vrak, ena sekunden är jag glad och skrattar men nästa sekund gråter jag hysteriskt. Den senaste tiden har jag varit lite sådär, ostabil helt enkelt. Ofta varit nära till gråt. Idag är eller skulle det varit mammas födelsedag och jag antar det kanske påverkar mig undermedvetet. Det kanske låter konstigt men jag hoppas att det är det eller att det finns någon liknande vettig förklaring för annars känner jag bara mig som en idiot. Hälften av gångerna förstår jag inte ens själv vad jag lipar över och det känns skönare att ha en förklaring till att jag är så jäkla känslig.
 
Jag saknar dig och önskar var dag att du fortfarande vore här, grattis på födelsedagen mamma. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0