Fredag och jag mår mycket bättre.

Jag är så fruktansvärt uttråkad, har inte varit ute sedan i måndags mer än att hämta posten från brevlådan och jag tror inte det riktigt räknas. Har tittat på så galet många filmer och massvis av serier. Idag är dessutom första dagen jag inte spenderat i sängen så nu när jag äntligen har lite energi så blir tristessen ännu mer påtaglig. Och med största sannolikhet blir det en alldeles lugn helg, hoppas ju på att vara tipp topp på måndag för jobb.
 
Jag har redan städat mitt rum, diskat, tvättat och massa annat sånt där jättespännande smått och gott. Så nu är det väl bara att slå på en ny film eller något. Känns inte jätte lockande får jag erkänna. Är väldans sugen på choklad, kanske kan samla ihop lite ork och ta en promenad till butiken. Det skulle jag nog inte dö av, snarare tvärtom. Behöver nog lite frisk luft. Blev lite rädd för mig själv innan när jag tittade i spegeln, blek som ett spöke utan att överdriva.
 
Tror jag är lite grinig idag dessutom. Alltså en väldigt bra anledning till att jag borde äta massa choklad. Men det finns det nog alltid, alltså bra anledningar till att äta choklad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0