Om allt och ingenting.

Jag tror att jag för första gången upplever detta som många tjejer jämt upplever, -JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG! Självklart har man kläder att ta på sig men inget känns rätt, inget sitter bra och inget duger. När det kommer till kläder har jag aldrig varit den tjejen som skall testa flera olika outfits innan jag kan bestämma mig. Jeans och tröja sen good to go. Men ja nu förstår jag frustrationen över att känna att man inte vet alls vad man ska ha på sig. uh.

Och om något helt annat, min kära älskling sen 5 år tillbaka börjar nog ge upp. Jag pratar nu alltså om min kära stationära dator.... Bråkade som tusan med mig innan så vågar inte ens sitta vid den nu. Och det låter säkert jättelöjligt men om den blir kaputt så kommer jag bli fruktansvärt ledsen. Det är min älskling, haha! Min första dator, sparade varenda krona från första sommarjobbet för att köpa den! Så nu sitter jag här med en liten töntig minilaptop.  Jättepraktisk när man är på resandefot eller vill tittar på serie/film i sängen men inte annars.

Ska ta mig in till stan snart för att ta några öl med Lina. Och ikväll ska jag nog försöka hålla mig till dig, bara några öl. Förra helgen när jag skulle in och ta en, två öl med Lina slutade det med allt annat än det och jag kunde inte stå upp på hela söndagen. Mådde så pass dåligt att jag på riktigt övervägde att ge upp alkohol helt och hållet! Men kul som FAN hade jag.

Nu får jag väl gå igenom garderoben en gång till och se om det dykt upp något nytt. haha

Ha en fin fredag! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0