Kanon söndag!

Idag känns det verkligen att sommaren så gott som är här! Solen skiner och inte ett molm på himlen. Planen för idag var att jag skulle ta mig in till stan för att fika med Denice men ska kolla om hon orkar ta sig hem till mig istället så kan vi spela lite kubb och grilla. En kanon söndag med andra ord! Fredagen blev inte så lugn som jag trott utan blev fullt ös igen så låg bakis hela dagen igår så det känns skönt att ha lite mer energi idag. Nästa helg ska jag nog försöka hålla mig borta från festandet och ta det lite lugnt istället. Åker upp till göteborg på torsdag och spenderar helgen där så ska nog bara umgås med familj och mysa med mina söta systerdöttrar! Längtar!

Hoppas ni njuter av denna fina söndag lika mycket som jag och inte sliter på jobbet eller liknande!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0