Göteborg över helgen!

Imorgon bär det av till Göteborg för att hälsa på Laura co. Även Else är nere från Norrland och hälsar på i Göteborg så det ska bli superkul. Och med sånt här kanonväder kan det inte bli annat än lyckat! På fredag blir det förmodligen heldag på liseberg för hela bunten. Har inte varit på massa, massa år så det ska bli skoj. Dock är jag en riktig fegis när det kommer till karuseller. Bara man lyckas få upp mig i de där som ser livsfarliga ut så brukar jag tycka det är kul, problemet är bara att jag är väldans svårövertalad. Är bara så rädd för att när jag väl sitter i karusellen och kanske inser att detta gillade jag INTE så finns det ingen återvändo, utan då är det bara att bita ihop och lida sig igenom det. Som sagt, en riktig jäkla fegis.

Åker supertidigt imorgon så måste packa klart allt ikväll, tycker det är så svårt att veta vad man ska ha med sig. Troligtsvis så håller det fina vädret i sig men TÄNK OM det inte gör det? haha

Nej nu är jag jättehungrig så måste sätta igång med lite mat!

Kommentarer
Postat av: Karoliina

åååååååh så jäkla dumt att jag jobbar hela helgen! hade jag inte varit ledig alla andra dagar denna veckan hade det inte känts lika dumt och fråga om ledighet! hade varit så sjukt kul och träffa er alla och på liseberg dessutom! <3 hoppas ni får jättekul! :D

2012-05-23 @ 20:52:03
URL: http://kilpo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0