Finfin lördag minsann!

Vädret har inte varit det bästa, hoppades på solsken idag men dagen har ändå varit bra! Vi har varit på loppis och fyndat en massa och nu är det hemmamys med grillning som gäller. Just nu är jag fruktansvärt hungrig och den underbara lukten från grillen hjälper inte direkt till.

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter sommaren nu, och äntligen känns det som den finns inom räckhåll. Hela jag vaknar till liv när sommaren närmar sig, fysiskt men också framförallt psykiskt. Jag blir gladare och allt känns lite lättare!

Kommentarer
Postat av: else

svar: ja den fick jag ju testa med! är dock inte så bra med flytande eyeliner så är superglad över att hittat en kajal som är så bra. när jag köpte den var det dessutom kampanj och jag fick den för bara 60 spänn! JAAAAAA bara 3 veckor kvar nu. Längtar!

2012-03-19 @ 19:20:21
URL: http://finkultur.blogg.se/
Postat av: Karoliina

duuuu, du får ju lägga upp lite bilder på dina loppisfynd! man blir ju galet nyfiken på hur alla grejer ser ut :))

2012-03-20 @ 01:53:39
URL: http://kilpo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0