En ny runda av feber och skit.

Usch mår inte alls bra just nu. Började få ont i halsen innan idag och nu har jag fått feber, halsen har dock inte blivit värre så det är skönt. Har tänkt den senaste tiden att snart kommer det väl för nu har jag hållt mig frisk ovanligt länge. Men jag tänker dricka mycket vatten och inbilla mig att jag är frisk eller iallafall att jag ska bli frisk genast. Bara man bestämmer sig för att man inte tänker vara sjuk mera minsann så brukar det bli bättre! Rätt inställning kan göra under. haha För jag har varken tid, ork eller råd att ligga sjuk. Så förhoppningsvis vaknar jag upp till jobb imorgon och mår bättre för hemma tänker jag inte stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0