Att vara förkyld suger.

Förkylningen blir bara värre och värre men har inte alls ont i halsen längre dock så det är skönt. Men jag snorar som en jag vet inte vad, inte fräscht alls. Började dagen med en kopp te, en promenad och sedan en dusch med hopp om att jag skulle känna mig lite piggare och bättre men jag känner mig bara hängigare allt efter dagen går.

Just nu lever jag på att jag snart åker till Skövde för att hälsa på Karoliina. Så jag får se det positiva i det hela - tur att förkylningsskitet kom nu så jag kan vara fit for fight när jag åker iväg. Åh vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: else

Vilken fin bild på er två, saknar er så mycket! <3

2012-03-22 @ 18:50:00
URL: http://finkultur.blogg.se/
Postat av: Karoliina

Längtar jag också :) Det har fått mig att bli på bättre humör och gladare än jag varit på väldigt länge! <3

2012-03-22 @ 20:41:11
URL: http://kilpo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0