Världens bästa torsdag

Jag är ledig på torsdagar och det är ju inte helt fel. Dessutom vet jag att det är fredag imorgon och det är bara några timmars jobb för att sedan vara ledig igen, över helgen.

Jag var och kollade in välas nya del idag, ville passa på att göra det någon förmiddag när det inte är så förbannat mycket folk. Vilket var en bra idé tror jag eftersom när jag var klar och skulle dra mig hemmåt började det rulla in en del folk. Förövrigt blir det bara att ta det lugnt idag, har inte så mycket planerat. Borde egentligen ta mig i kragen och färga mitt hår för utväxt är inte sådär jättekul. Men jag orkar inte riktigt så det får nog vänta till helgen eller åtminstone till ikväll.

Jag vet inte om jag är efter men jag hörde denna nya låten med Maroon 5 och Christina Aguilera på Vakna med the voice för någon morgon sen och jag blir på sådär extra bra humör när jag hör den. Alltså en väldans bra låt med andra ord. Eller den gör mig glad iallafall och det är fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0