Tant i förtid?

Igår var det fredag och jag tillbringade hela kvällen hemma med film och onyttigheter tillsammans med min lillebror. Klockan tio låg jag redan i min säng för att läsa lite och sedan sova. Bör jag skämmas eller inse faktum att jag kanske är en aning tråkig? Både och låter det som. Usch jag hoppas det inte är så människor ser mig, som en gammal tant som lägger sig vid tio tiden på en fredag. Jag vill bara klargöra att alla mina fredagar inte ser ut sådär och jag kanske inte borde nämna att imorgon är det söndag och chansen är rätt stor att jag sitter framför tven klockan sju för att spela bingolotto. Men idag är det lördag och jag vill faktiskt leva lite farligt och skippa vara tant för en kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0