Lördag och jag har varit duktig!

Sådär, nu har jag städat som en galning i några timmar, gick upp vid nio och tog en dusch sedan dess har jag legat i och äntligen ser huset fint ut. Tvättat, diskat, vädrat, torkat, damsugit och allt möjligt. Nu kan jag njuta av att äntlgen ha en ledig helg. Ingen skola, ingen praktik och inget jobb! Bara hänga upp tvätten och en dusch till sen ska jag få i mig lite frukost och bara ta det lugnt. Ikväll blir det eurovision song contest med pappa och lillebror och massvis med onyttigheter. Jag har en del plugg som jag för längesen borde ha tagit tag i men det ska jag glömma bort tills imorgon åtminstone.



Saknar piercingen, borde man kanske ta och göra den igen?


Kommentarer
Postat av: Louise

fining där! gör om den, den passar dig!

2011-05-14 @ 16:08:05
URL: http://louisejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0