Då var det fredag igen!

Gårdagen spenderade jag bokstavligen hela dagen i sängen med runt 40 graders feber. Mindre kul men idag mår jag okej förutom att jag är lite slö och lite huvudvärk. Hade ingen aptit igår eller idag men det är väl förståligt, så att jag är slö och har huvudvärk är ju inte så konstigt heller. Det kom fort och var över fort helt enkelt! Gött mos.
Hur mår ni själva?

Pappa åker till Göteborg imorgon och egentligen hade jag gärna följt med och träffat systerdöttrarna men samvetet säger att jag inte borde eftersom jag har ett kursprov på måndag. Som vanligt har jag självklart inte börjat plugga inför detta ännu. Åker jag lär jag inte plugga ett skvatt och sedan sitta här och gnälla på söndag kväll, alltså i sin vanliga ordning. Stannar jag hemma för att vara duktig och plugga, hur mycket pluggande lär det verkligen bli? Ja just det. Dock tror jag chansen att jag överhuvudtaget öppnar boken är större om jag blir hemma. Eller vad säger du?

Uh, jag får nog sova på saken för nu är jag massa trött.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0