Jag tror jag har glömt bort hur man pluggar?

Jag kommer verkligen ingenstans med körkortsteorin, och på onsdag är det uppskrivningen så jag har ju inte allt för mycket tid på mig att komma igång med det. Antingen har jag glömt bort hur man pluggar eller så är jag bara jävligt lat och orkar inte ta tag i det. Jag skulle vilja skylla på att jag glömt hur man gör men sanningen är helt enkelt bara att jag är lat och kan inte få tummen ur röven.

Igår var det som sagt pizza och bio som gällde. Det blev även en sväng till Hampan för någon öl efter bion. Det var riktigt trevligt. Och filmen var bra (127 timmar) så det var helt enkelt en lyckad kväll med trevligt folk!

Hoppas du också hade en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0