Finding Neverland

Såg just på filmen Finding Neverland. Så fin men så sorglig också, men det är ju just det som gör den här typen av filmer är så bra. Just det sorgliga. Jag vet inte vad det är med mig men förr grät jag nästintill aldrig till filmer och dylikt men nu är jag en jävla crybaby. Började för några år sen och sen dess har jag inte kunnat se något minsta sorgligt utan att börja lipa. Tänk er då hur jag ser ut när jag sitter ensam och tittar på Greys Anatomy! haha Herregud.

However, filmen var som sagt inte bara sorglig utan också väldigt fin, dessutom bjöd den på en del småskratt. Så om du inte har sett den ännu så gör det. :)


Kommentarer
Postat av: Karoliina

gillar den filmen. längesen jag såg nu, är dags snart igen :)

2011-02-22 @ 16:26:55
URL: http://venusique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0