Megajättebillig lägenhet i Helsingborg efterlyses!

Om någon sitter på en jävligt billig lägenhet i Helsingborg som man vill överlämna till mig så skulle jag bli överlycklig. Jag vet inte hur länge till jag klarar av att bo kvar hemma innan jag totalt blir galen. Dessutom vill pappa mer eller mindre bli av mig med. Det enda problemet, stora problemet är att jag tjänar för lite för att ha en egen lägenhet.

Dessutom har jag inte alls kunnat bestämma mig om jag ska börja plugga i januari. Jag har nog inte skrivit om det men jag blev antagen till socionomprogrammet i Helsingborg men jag kan inte bestämma mig om jag ska tacka ja... Måste svara senast den tjugonde. Det känns som att jag måste, och känner mig pressad till att göra det. Och även om jag känner att jag är ganska säker på att det är rätt utbildning för mig så vet jag inte om jag vill börja plugga riktigt än. Nu när jag äntligen har fått ett jobb och tjänar lite pengar. Men tänk så väntar jag till hösten och så kommer jag inte in på utbildningen? Brukar ju trots allt vara lättare att komma in på våren än hösten. Usch alla dessa val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0