Halsfluss

Jag hinner fanimej inte bli frisk innan jag får nästa sjukdom. Nu går jag på penicillin för första gången i mitt liv. Jag får hoppas de slår ut alla andra bakterier i kroppen som jag har så att jag får vara frisk ett tag sen. Eller är det ens bakterier som penicillin dödar, virus kanske? Äh jag vet inte men ni förstår väl vad jag menar.

Och denna jäkla feber, precis låg jag och frös fast jag hade 3 täcken och elementet på högsta och nu svettas jag som en gris. Jättemysigt!

Det är så jäkla typiskt att jag blir sjuk nu, imorgon är det personalfest och jag har missat varenda en under de 3 åren jag jobbat där och nu skulle det bli den första, men nej då får jag halsfluss. Desssutom är det påsk och familjen samlas, men nej det ska jag inte njuta av. Plus att det är konser (stavas det så?) på lördag och det ska jag fanimej friskna till! Annars blir jag galen på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0