Fan ta alla som handlat majskolvar.

Igår skulle vi grilla, var jättesugna på majskolvar så tänkte ta och grilla det med. Men det var fanimej slutsålt överallt, både färska och frusna. Var på Maxi, Allivs, City Gross, Statoil och Bilisten. Jävla mög. Kändes som att vi letade i halva sverige men det var inte menat för oss att få några majskolvar.

Inte nog med det! Spelade bingolotto igår. Vad jag minns har jag faktiskt aldrig vunnit på bingolotto, till och med när jag var liten och spelade varje vecka med familjen och alla andra vann var och varannan vecka förutom jag såklart. Men igår när jag tar bilen och kör iväg fort för att kolla om de har majs på bilisten missar jag ett spel och såklart vinner jag. SÅ JÄVLA TYPISK. Enda gången jag vunnit i mitt liv på bingolotto så missar jag det för några jävla majs som var slutsålda.


Kommentarer
Postat av: Louise

Kan inte låta bli att skratta. Jag älskar verkligen hur cynisk man blir av såna händelser. Fan vad surt!

2011-04-27 @ 09:57:05
URL: http://louisejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0