Det bränner i plånboken.

När jag har ont om pengar och dessutom bör spara de lilla jag har till något speciellt då känns det som att begäret att göra av med pengar plötsligt är så mycket större. Och det kan helt enkelt inte sluta bra. Köpte nya jeans och en ny kofta idag, plus lite andra små grejer. Dåligt Mathilda, dåligt.

Sen är det, det där att man alltid hittar massor man vill ha när man antingen inte har pengar eller pengar som man inte får göra av med. Men sen när man har pengar att spendera då hittar man inte ett skit som man vill ha.

Känner ni igen er?

Kommentarer
Postat av: Louise

Åååh jag vet EXAKT vad du menar! Men ibland är det faktiskt skönt att kunna handla något!



Jag har inte shoppat på eeeevigheter och skulle egentligen gjort det idag nu när vintern är påväg, så blev jag inkallad till jobb på samma shoppingcenter som jag ville handla i.. Är det universum som försöker säga något? Haha.



Men pengar är pengar, man kan alltid tjäna nya.

2011-04-20 @ 09:35:38
URL: http://louisejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0