Det är lördag och jag är rastlös.

Det är lördag och jag tror jag kommer bli knäpp på riktigt om jag ska sitta hemma en hel dag till utan att göra ett skit. Så jag tänker strunta i att jag snorar, hostar och är allmänt äcklig och hitta på något i alla fall! Jag ska bara hitta någon som vill umgås med mig trots det där...

Tittade på biljetter upp till Göteborg, blev sugen på att ta en tripp upp men de vill säkert inte ha mig förrän jag är fullt frisk. Annars blir väl barnen sjuka en runda till.

Men som sagt, ska jag behöva sitta hemma en hel dag till så tror jag att det kommer slå slint på riktigt i min skalle. Bäst att hitta på något alltså.

Sen saknar jag Karoliina massor och jag tror faktiskt hon skulle stå ut med mig trots allt snorande och hostande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0