Svårt att sova?

Jag har sedan länge haft stora sömnproblem. Jag har oerhört svårt att sova under natten, det lilla jag sover är sällan något att hurra över eftersom jag vaknar ofta och har svårt för att somna. Men jag har väl mer eller mindre vant mig och klarar mig på lite sömn. Dock när jag jobbar som jag gjort de senaste dagarna blir jag totalt utmattad, både fysiskt och psykiskt. Igår jobbade jag kväll vilket innebar att jag kom hem vid 23 på kvällen och idag skulle jag jobba förmiddag så gick upp 5 imorse. Nästan bara hem och vända känns det som. Så även om jag sovit som en liten bäbis så hade det inte varit många timmars sömn. Jag funderar på att kanske ta och testa någon form av sömntabletter, alltså något såhär naturmedel som man kan hitta på någon hälsokost-butik eller liknande. Vill alltså inte stoppa i mig massa skit och tabletter eller så utan nått naturligt som kan hjälpa en att sova.

Nu är min hjärna verkligen game-over. Gick som sagt upp 5 imorse sedan var det bara direkt in till stan för att fixa lite grejer och sedan på gå på teorilektion. Så kom hem runt åtta.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och läsa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0