Sista minuten, vad säger du?

Jag är fruktansvärt sugen på att ta en sista minuten så fort den sista lönen rullar in på kontot. Jag vet att jag varken har råd eller borde men vafan?

Jag skulle helt enkelt kunna tänka mig slänga mig på ett flyg och åka nästan vart som helst bara det är varmt och jag kan ligga en hel vecka på stranden utan att göra ett skit förutom att dricka goda drinkar! Egentligen är jag inte en ligga på stranden hela dagarna tjej men det känns som det vore väldans gött just nu. Så vad säger du, äru sugen?



Sen måste jag bara påpeka att jag blev väldans glad när jag såg att jag fått en kommentar (vilket inte händer allt för ofta) så det vill jag ha mer av! Så tummen upp till Sara vem du nu än är, tackar och bugar!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag saknar dig mathilda jättejättejättemycket! :*

2010-10-07 @ 22:29:43
URL: http://strangenea.blogspot.com
Postat av: Steff

Jag är på!

2010-10-08 @ 22:14:02
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jag har följt din blogg ett tag och tycker det är underhållande :D Inte sådär klyshig som så många andra. Du e mer rak och ärlig om vem du är känns det som :) Jag hänkar på utomlandssemester! Egypten?

2010-10-10 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0