Nytt rum!

Den senaste tiden har renoveringen av mitt rum tagit fart och nu är det i stort sätt klart, bara lite små saker som ska på plats. Slänger kanske uppp någon bild när alla låder och sådär är ur vägen!

Förut hade jag två smala garderober, nu har jag garderober längst en hel vägg. Och jag kan verkligen inte förstå hur jag fick plats med alla kläder och saker tidigare för det tog inte lång  tid innan den nya garderben började närma sig knök full.

Något som jag började fundera över är just detta med kläder och speciellt tjejer, - "Jag har inget att ha på mig". Eh jo du har en överfull garderob med kläder?
Även jag som trodde jag inte hade några kläder visade sig ha massor.. Eller ja mycket mer än jag trodde. Fast det som gör att vi tjejer säger att "jag inte har något att ta på mig" beror på (eller ja för mig i alla fall) att först får man sålla bort den delen av kläderna som man bara har kvar av sentimentala skäl, sedan de som man hoppas att man ska passa igen - bara jag går ner liiite.., det finns även kläder som man kaaanske någon gång skulle vilja använda igen men som man inte använt på flera år och troligen inte lär använda på flera år eller snarare aldrig. Men tänk om? Listan kan bli hur lång som helst. haha Och jag som trodde mig vara en enkel tjej när det kommer till kläder, in med handen och ut med en t-shirt och jeans.

Nå vad säger ni? Heiniken reklamen är rätt najs va?
Fast jag hade velat ha både en walk in closet och en gigantisk kyl fylld med öl....



Kommentarer
Postat av: louise

äntligen uppdatering! detta har jag väntat på!

2010-10-08 @ 02:47:54
URL: http://louisejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0