Födelsedagsfest?

Inte i morgon men nästa lördag fyller jag 19 och jag har verkligen inte tänkt på det alls och bryr mig egentligen inte så mycket om det. Det blir väl lite så med åren som julafton, åtminstone om man inte fyller 20,30,40 osv. Men hallå jag fyller 19? Jag är inte gammal alls är det inte lite tidigt att sluta bry sig? Till saken.. jag fyller som sagt år men pappa och samuel ska åka till Gislaved på lördagen och blir borta över natten. Alltså blir jag ensam hemma? Kul? njä. Alltså har jag mer eller mindre inget val än att styra upp något. Nu låter det som att jag verkligen inte vill det, det är inte så jag menar. Bara att det kanske varit trevligt att ha någon ur familjen närvarande?
haha jag kommer aldrig fram till vad jag egentligen vill ha sagt och vad som är mitt problem. Rakt på istället, jag vill alltså styra upp något men ingen bamse fest. Något litet. Vem bjuder man, vem väljer man bort? Det mesta slutar med, bjudar jag den måste jag bjuda den osv. Plötsligt är listan hur lång som helst. Inte det jag ville. Stort problem alltså. haha eller inte.

Kommentarer
Postat av: else

eller så är du hjärtligt välkommen hit ju!

2010-10-22 @ 22:54:30
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0