Tråkig och seg söndag.

Satan vad reklamen på spotify har blivit lång! Visst jag gillar panta mera reklamen men efter 168 gånger så börjar man bli gaaanska trött på den.  Men man får trots allt lyssna på massa musik gratis om man bara står ut med lite (eller nu låånga reklamavbrott) reklamavbrott så ska väl inte klaga.

På tal om annat så var jag på jakt efter nya vinterskor i fredags. Självklart var alla de skor som jag varit sugen på och kollat in tidigare helt slut i min storlek överallt. Men jag gav inte upp och det slutade med att jag hittade ett annat par skor som är urläckra. Som jag sa var jag ute efter ett par vinterskor och eftersom det ska bli den kallaste vintern på 1000 år så hade ju ett par rejäla fodrade inte varit fel men självklart hittar jag just de skor som inte är fodrade och som knappt klarar slask. Och ja jag bor i sverige och här kommer man inte undan slasken. SMART MATHILDA. Men som jag sa de var urläckra så det är min ursäkt och jag har funderat på att lämna tillbaka dem men jag vill inte! Så nu får jag istället impregnera dem en gång i veckan och smörja in dem med något annat gojs var tredje vecka för att de ska hålla. BRAVO haha. Men det ska det nog vara värt, dessutom har jag en anledning att inhandla ett par till skor eftersom jag måste ju självklart ha ett par fodrade. haha! Jag gillar mina ursäkter.

Nu ska jag ta en promenad hade jag tänk, annars börjar jag snart klättra på väggarna av rastlöshet. Kommer jag ihå så ska jag slänga upp en bild på skorna senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0