Grattis Karoliina!

Idag fyller min kära syster 27 år. Massa grattis till dig Karoliina!



Karoliina planerar lite födelsedagsfest till i helgen så jag funderar starkt på om jag ska ta och åka upp till Skövde. Men det är en bit och det kostar en del så egentligen tillåter inte plånboken det men det vore så kul att träffa henne och få se den nya lägenheten. Dessutom hade jag kunnat slå två flugor i en smäll och åka till Gislaved någon dag tidigare för att träffa Else & Rasmus och se deras lägenhet med. För Else och hennes vän ska åka upp till Karoliinas födelsedagsfest på lördag. Mini roadtripp på köpet med alltså. haha väldigt mini men ändå. Om jag bara kunde bestämma mig. uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0