Det är segt att vara arbetslös.

Uh. Dagen går verkligen megasegt när man inte jobbar. Dygnet får plötsligt massa fler timmar känns det som. Och tiden som knappt räcker till när man jobbar finns nu i överflöd. Jag är nog bara väldigt rastlös av mig, gillar helt enkelt inte att sitta hemma och göra nada en hel dag (okej, ibland är det väldans skönt).

Nu ska jag äta en majskolv och sen har jag en Ben&Jerrys som väntar på mig i frysen. Mohaha. Det kanske är rätt härligt att sitta hemma ändå?



Förresten så befann jag mig i göteborg från torsdag förra veckan till och med igår. Jag kan ju inte annat än att säga att jag har finaste systerdöttrarna. Hade man kunnat dö av puss&kram överdos hade lilla melissa nog inte överlevt helgen med mig.

Men hur ska man kunna låta bli en sån söt liten bebi?



Kommentarer
Postat av: else

jag råkade läsa bajskorv istället för majskolv, hahaha.

2010-11-22 @ 12:12:07
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0