Väldigt spännande lördag. Eller inte.

Jag är inte frisk ännu men inte heller jättesjuk. Förkylningen och hostan vill inte riktigt ge sig men febern har lagt sig nu så det är skönt! Jag ska ju jobba imorgon så jag hoppas på att vakna imorgon och må prima, kan fanimej inte sjuka mig eftersom jag fick sjuka mig bara för några veckor sen för att jag var sjuk. Skulle bara kännas jättedumt. Så jag litar på mitt kära nässpej att det ska ta mig igenom arbetsdagen!

Nu är det dags att plugga lite matte, eftersom jag har omprov på måndag. Jag vet, jättekul. Jag har haft omprov på alla prov i matte C kursen, YEY. Dock har jag faktiskt klarat alla omprov änsålänge också. ;) Så nu är matteplugg som gäller ett tag och sen ska jag laga lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0