Snart är det studenten och ut i det vuxna livet som gäller.

Det känns som någon snabbspolar mitt liv. Allt händer så fort, snart är nuet ett minne i mängden och det skrämmer mig. Denna veckan är snart slut även om det egentligen bara är onsdag fortfarande, men vekorna bara flyger förbi. På måndag åker jag till Polen-Auschwitz, när jag kommit hem är det fredag och ytterligare har en vecka gått och det är bara studentveckan som återstår av mina 3 år på gymnasiet. Som sagt är det skrämmande men jag ska verkligen försöka njuta som bara den av den sista tiden för nu händer allt på en och samma gång som man har väntat på under hela gymnasietiden!

Idag inhandlade jag äntligen studentkläderna, jag vet ute i sista sekunden. Klänning är inget för mig så det var uteslutet och jag har letat och letat men jag hittade för fan ingenting. Så det hela slutade med att jag kom hem med ett par leggings och en lång skjorta kan man väl säga och de i stort sätt slet jag bara åt mig i en butik innan jag skulle hem för jag inte orkade mer. Skönt att ha det klart och överstökat. Shoppa kan vara roligt men ofta också bara en pain in the as. Och självklart hittar man allt annat än vad man är ute efter. Så som ni fattar så spenderade jag stor del av dagen idag på väla springandes i butiker. uh. Sedan blev det möte inne istan.

Imorgon är det Oasen med fina flickor och sedan supa som gäller! Men först ska vi titta på alla som är fina för balen!
Nu börjar Sex and the City strax så Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0