Måndag.

Jag fick sådan fruktansvärd huvudvärk innan och så började ett litet smygmåillande också komma, jag var stensäker på att jag det kändes som att nu är det migrän som kommer. Så jag tog två tabletter och bäddade ner mig i sängen och tyckte synd om mig själv och hoppades på att det skulle försvinna snart. Nu vaknade jag två timmar senare av någon påminnelse jag satt på mobilen och FYFAN vad skönt det var att sova, dessutom är huvudvärken borta. Härligt!

Det dumma med det här att sova så där mitt på dagen för mig är att sedan är jag som en zombie resten av kvällen och bara vill sova mer. Jag kan lätt sova till nästa dag om jag går och lägger mig mitt på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0