Puss

Denna veckan är det rätt mycket i skolan eftersom i förra veckan skulle projektarbetet in så då ville vi inte ha massa annat så alla lärare tänkte ju likadant, men då tar vi det veckan efter! Så då blev allt nu. Okey, egentligen är det väl inte så jättemycket men det känns som MASSOR eftersom jag egentligen inte orkar något. Phu. Men jag sitter i vart fall och pluggar lite nu så jag inte sitter med allt på torsdag (typ allt ligger på fredag), det har jag gjort allt för ofta.
Åh appropå skolan så börjar jag inte förrän halv ett imorgon så det är najs som tusan. Det där med att sova är verkligen min grej. Nej nu ska jag återgå till mitt pluggande. Jag ska bara fixa te först. Jag ska bara hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0