PRAG IMORGON!

Somnade innan idag när jag kom hem från skolan för jag var helt död och som jag säkert sagt innan så blir jag som en zombie om jag sover på dagen. Så eftersom jag råkade somna har jag inte orkat göra något vettigt alls sen jag vaknade. Har faktiskt packat inför imorgon, JA IMORGON SMÄLLER DET. Imorgon kväll är jag i prag och dricker öl! Tillbaka till mitt packande, jag brukar vara lite utav ett pedant freak när det gäller att packa. Allt ska ligga på ett visst sätt, alla kläder ska rullas så det inte blir skrynkligt och inte tar upp så mycket plats. Jamen massa sånt, men ja.. hehe så blev det inte idag. Eftersom jag var lite av en zombie efter att jag pluggat så tog jag i princip det mesta och bara slängde ner det i väskan. (okey, andra kanske tycker det är fint packat men enligt mig är det en enda röra. haha)

Nu funderar jag på att ta en promenad, känns som jag suttit och ugglat vid datorn hela dagen. Laura kom hem på besök idag så ska fråga om hon vill hänga med ut en runda! Ha det fint!

PRAG

Kommentarer
Postat av: Louise

Awwww snaaaart!!

2010-03-26 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0