Onsdag.

Jag känner mig trött och sliten som en gammal tant, det är ganska sorgligt med tanke på att jag bara är 18. Den 27/3 åker jag iväg till prag så förhoppningsvis kommer jag tillbaka med nya krafter. Jag har inte riktigt fattat det så det känns inte alls som vi ska iväg så snart, utan det känns snarare ganska avlägset för det är så mycket jag måste fixa innan vi ska iväg. Då menar jag med skolan. Allt bara ligger och väntar på mig och jag tar aldrig tag i det så det bara buntar upp sig i en växande hög av saker jag måste ta tag i.
Men jag ska inte tjata av era öron om min lathet.

Igår spenderades hela dagen och kvällen med Denice. Blev att jag sov över där och det är ju inte helt fel med tanke på att hon bor 5 minuters gångväg från skolan. Mohaha. Så jag kunde lyxa till det och sova ända tills tjugo över 9 eftersom jag inte började förrän 10.10. I vanliga fall när jag börjar då så sitter jag redan på bussen vid 9. Så det var minsann skönt att få sova lite extra.

Nu ska jag ta mig något och dricka, titta på ett avsnitt av NCIS och trycka i mig lite till choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0