Mycket jag borde så lite jag orkar.

Jag gick upp redan vid tio idag och ändå har jag inte gjort något vettigt alls än. Tänka er att jag gick upp tio fast jag är ledig, det ni! Men istället för att ta tag i något av pluggandet som bara växer till en allt större hög sitter jag och surfar runt på olika matsidor. Funderar på att laga lasagne idag, har aldrig testat det eftersom jag fått för mig att det ska vara jättesvårt. Men så svårt kan det väl inte vara? Det är ju inte som att jag ska göra pastaplattorna från gunden och sådär, sånna finns i färdiga förpackningar av en anledning!

Det vore nog bra om jag hoppade in i duschen så jag vaknar till och blir människa igen, annars lär inget hända. Varken i pluggväg eller någon lasagne. Så en dusch, plugga (liiiite i vart fall) och sen en sväng till butiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0