hemmarsittarlördagidagfaktiskt

Gårdagens kväll spenderades med Elin, en massa chips, popcorn och självklart en jävla massa filmtittande. Bland annat körde vi ett maraton med Resident evil filmerna. Vi såg ettan, tvåan och trean. Och jag trodde det var dom enda som fanns men trean slutade precis som att det ska finnas en fyra, finns det en fyra eller? Aja, det var väldans trevligt i vart fall.

Idag ansträngde jag mig och rakade benen för första gången på väldigt länge, kände att det var dags om det inte skulle bli en hel regnskog runt benen. Nejmen allvar, jag skojar inte när jag säger att mina ben var riktigt håriga. Sen har jag bara fortsatt att titta på film idag också, kollade på en helkonstig film. Och nu funderar jag på att cykla iväg till netto för att köpa potatis, jag är sugen på att slänga ihop en potatisgratäng med vitlök. Dock går det ju inte att göra utan potatis som ni förstår och potatisen är slut här hemma.

Aja, over and out.


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA regnskog alltså, your'e too good to be true :D

2010-03-07 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0