Ångest över studenten?

Jag är en av de väldigt många som tar studenten till sommaren (vilket kan kännas som långt bort i vissa stunder men som egentligen närmar sig jävlar i sig fort) och inte har den blekaste vad jag jag ska och vill göra där efter. I början av trean hade jag smått ångest över att jag inte visste vad jag ville och vad som skulle hända men det lade sig nog ganska fort och har i princip försvunnit. "Det löser sig, det som händer händer. Vet jag inte så vet jag inte" and so on. Men nu kom ångesten som en käftsmäll och jag har insett att jag faktiskt inte har en jävla aning om vad jag ska göra. Så nu sitter jag här och gråter över att jag äntligen ska sluta skolan. Perfect!

Kom och tänka på denna låten, en typisk skolavslutningslåt.


Jag kanske bara kan fortsätta gå till skolan som vanligt efter sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0