Jag mår lika bra som alltid.

Jag har inte orkat gå till doktorn med att jag är sjuk hela tiden för de kommer inte fram med något ändå. Men jag får väl ge det en chans till för jag orkar verkligen inte mer. Jag låg sjuk måndag till fredag men var i princip helt frisk i fredags, igår slog febern till igen, 40 grader och halsen började göra ont på nytt. Idag har jag mått lika skit och jag orkar verkligen inte mer. Imorgon börjar jag jobba och sjuka sig första dagen på sommarjobbet är ju inte det bästa så jag får helt enkelt fortsätta proppa i mig värktabletter, som btw knappt fungerar på mig längre fast jag försöker att inte ta förrän det verkligen är nödvändigt. Nu ska jag fortsätta hälla i mig te och käka halstabletter. Imorgon får jag nog ringa och boka in ett besök hos fabror dokter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0