Nyårsdagen

Dagen har passerat fort och har varit en lugn och skön dag. Eftersom gårdagen inte blev överförfriskande för oss flesta så mådde vi bra idag. Men vi hade det mysigt, drack lite, spelade lite spel och skålade vid tolv-slaget. Även om jag hade tyckt det varit kul att åka iväg på lite fest också så kändes det inte riktigt som kvällen räckte till så blev till att stanna hemma.
Idag blev det en sväng till graffiti café och city gross, även lite skissa gissa (heter det så eller hitta vi bara på det? Man ritar och så ska de andra gissa vad det är). Satt och myste till Ocean's Twelve nyss, en väldans bra film och massa länge sedan jag såg den. Nu har jag dragit mig undan med en kopp te och ska titta lite på NCIS tänkte jag. Behöver min lilla ensamtid också även om det är jättemysigt och trevligt att alla är nere och hälsar på.

Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton och en inte allt för sliten nyårsdag.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0