Lovet rinner mot sitt slut nu.

Idag har varit en väldigt lugn dag för mig. Första gången på hela lovet som jag faktiskt gjorde något på mitt projektarbete och mycket var det inte. Jag kollade igenom alla de böcker som jag lånat till projektarbetet och eftersom jag måste lämna tillbaka dem så kollade jag upp det jag har andvändning av och därmed ska kopiera. Någon som jag borde gjort för ett antal månader sedan. Det är mindre än 9 veckor tills projektarbetet ska lämnas in och om jag ska vara ärlig så har jag inte den jävlaste aning om hur det ska gå ihop för mig. Jovisst har jag 9 veckor kvar men det är ingenting med tanke på vad jag har kvar att göra och det är inte som alla andra kurser stannar av dessa veckorna. Dock har jag självklart ingen annan att skylla än mig själv, men jag tycker ändå att det är förjävligt att de bestämt sig för att vi ska lämna in projektarbetet ungefär 2 månader tidigare än alla andra år.
Om en vecka börjar skolhelvetet igen. Just nu känns det som jag kommer gå under och mest av allt skulle vilja gömma mig i min säng tills studenten infinner sig.



På tal om något helt annat så såg jag just G.I Jane, evigheter sedan jag såg den sist och den är precis lika jävla bra som jag mindes! Man kan ju inte heller säga annat än att Demi Moore är äckligt snygg även i snaggat!
En annan kvinnlig skådis som också är sådär ruskigt vacker i snaggat är Nathalie Portman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0