Jag vill ju leva.

Det känns som en evighet sedan jag skrev sist och det känns som min hjärna bubblar med massor av saker jag velat skriva. Men det blev nog för mycket för nu kommer jag inte något av det mer än att det var massor av saker. Men jag ska nog köra lite alltiallo, så får jag se vad som kommer fram.

Avatar! Jag var ju och såg den på bio i söndags och den var absolut ingen besvikelse trots att jag hade höga förväntningar. På tal om Avatar så läste jag en artikel om den idag, "”Avatar” gör fansen deprimerade". Läs den så förstår ni. haha Crazy men jag hade i vart fall inte sagt nejtack till en tripp till pandora! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article6419627.ab

Skolan, ja jag kan inte påstå att det riktigt blev en mjukstart. Hade en uppgift som redan skulle in idag men jag var faktiskt duktig och fick in den idag. Sen kanske jag inte riktigt la ner så mycket tid och ork som jag borde så det blev ju inte så bra. Det ligger massa annat plugg också och väntar på att jag ska vakna till liv och ta tag i det. Blö.

Pengar det är något som aldrig verkar räcka till. Visst jag brukar aldrig vara särskilt rik på pengar, men jag brukar oftast inte känna att jag inte har många öre. Just nu har jag 58 öre på mitt konto och det är fan inte kul, dessutom är det ett bra tag tills studiebidraget rullar in på kontot. Jag känner inte att pengar är viktigt, inte alls men för att kunna göra något överhuvudtaget måste man ha pengar. Jag bor i en sketen håla utanför helsingborg och det kostar 22 spänn in till helsingborg och sedan 22 kr hem. Visst det är inte massor med pengar men det är fan mycket i längden om jag ska göra något överhuvudtaget. Jag kan säga på ungefär att jag måste lägga halva mitt studiebidrag varje månad på resor. Fyfan. Jag vill ju leva men allt kostar ju pengar. Är det någon som känner sig villig att skänka lite pengar till en fattig student så är det bara att be om mitt kontonummer, så ska du få det med glädje!

Dessutom har jag abstinens efter mina serier.

Kommentarer
Postat av: else

i lördags var det! kände bara för att vara besserwizer och rätta till.

2010-01-15 @ 22:29:42
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0