Fin helg i göteborg med fint sällskap.

I ren sista minuten blev det en resa till göteborg i lördags. Precis innan David och Laura skulle åka erbjöd pappa sig att betala min biljett hem om jag ville följa med eftersom jag inte har några pengar. Så jag slängde ihop lite kläder och så åkte vi! Så där stannade jag tills idag, kom nästan precis hem faktiskt. Massa trevligt att träffa mina kära systrar och bara umgås. Det blev en väldigt fin helg. Men nu är jag tillbaka i skåneland och det känns inte helt okey eftersom jag gärna stannat kvar i götet längre, men så känns det alltid. Men men, jag måste ta tag i skolan och kan inte vara borta mer. Tog ju mig lyxen att hoppa skolan idag så jag kunde stanna en dag längre, för det kändes väldigt onödigt att bara stanna en natt för att jag hade en lektion idag.

Kommentarer
Postat av: else

det var så fint att ha dig här, saknar dig redan! :*

2010-01-19 @ 16:43:43
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0