Söndag

Idag är det söndag och det känns verkligen som en söndag. Dock ska samuel ha sitt kalas på laserdom idag, och jag måste följa med annars kan jag lova att det blir kaos. Pappa har som vanligt inte koll på något. Och jag känner verkligen inte för att hänga med och bara sitta där och hålla ordning på allt. Jag hade bara velat vara hemma och tagit det lugnt, gjort lite plugg så jag får bort lite av paniken för det. Men nej så blir det inte.
Hoppas alla är snälla och lugna, orkar inte massa galna snorungar idag om jag hade velat det hade jag lika bra kunnat jobbat och tjänat pengar för det åtminstonde. höhö. Anyway jag ska nog få något i magen nu!

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0