Fredag

Ett av de bland värsta ställena att få finnar på är fanimej i örat. Det gör så fruktansvärt ont och det känns som jag har en riktig jävel. Men för att tala om något trevligare så var jag faktiskt ledig idag och det var inte alls fel. Längesen jag bara tog det lungt hemma, dock gnager projektarbetet i bakhuvudet som ska in om två veckor. (Och jag har knappt börjat.) Råga på det ska jag jobba i helgen och en hel del nästa vecka, så det lär inte bli mycket tid eller ork över till projektskrivande. Men nu ska jag nog ta en promenad bort till Bilisten för att köpa något onyttigt och försöka förtränga projektarbetet lite till för jag ska faktiskt upp och jobba tidigt imorgon så det ska jag unna mig. 
Visst är det alltid lite extra lätt att hitta ursäkter när man vill ha dom. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0