Måndag.

Helgen är slut och måndag är här men jag stannar hemma idag och försöker låtsas att helgen inte riiktigt är slut ännu. Det har varit en både bra och dåligt helg, men mest bra faktiskt. Fredagen bestod av öldrickande på bara rock och i lördags jobbade jag men på kvällen blev det massa vindrickande hemma hos mig med Emelie. Dock rekomenderar jag ingen att tvätta när man är full, resultatet blev en trasig mobil. Så nu sitter jag här med en 3310:a som driver mig till vansinne. Jävla skit så att säga. Hoppas ni andra hade en fin helg med en fortfarande fungerande mobil.

Kommentarer
Postat av: louise

jag är ganska säker på att jag spydde på min mobil

2010-04-27 @ 00:37:44
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0