FIT FOR FIGHT

Jag har sagt länge att jag ska börja träna igen men har inte kommit igång riktigt ändå. Känner verkligen att nu har jag nått  botten och MÅSTE börja träna. Jag menar då inte att jag tycker jag är tjock och blabla, utan jag känner verkligen att min kropp inte är som en 18-årings som den borde. haha Jag hade ju verkligen inte vilja se hur min kropp ser ut innuti. Jag är alltid trött och sjuk jämt, det är bara två av väldigt många orsaker till att jag borde börja träna igen.
Men som sagt är jag sjuk så hardcore tränandet kan jag inte dra igång med ännu, men jag börjar med en promenad ikväll åtminstonde.


Kommentarer
Postat av: Steff

Jag vill ju också börja träna igen! Vi kör på friskis! :D

2010-04-08 @ 15:39:31
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0