FAN

Visst är det så jävla irriterande när man kommer hem från butiken och inser att man glömt det viktigaste i korgen?

Jag hade bestämt mig redan igår för att jag skulle baka kanelbullar med lillebrorsan idag, det enda vi fattades var jästen så tänkte att jag kilar iväg till butiken och passar på att köpa mjölk och sådär. Men nej när jag kommer hem inser jag att jag glömde jästen i korgen. AAAH. Sån jäkla besvikelse. Dessutom är massa blåsigt ute så är verkligen inte sugen på en vända till på cyklen till butiken. Jag får helt enkelt överleva utan kanelbullar.

Och moset på det är att jag inte köpte något onyttigt alls för jag tänkte att jag ska ändå käka massa kanelbullar sen, men nehej. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0