Borta bra men hemma bäst........ Eller?

Fyfasiken vad jag har mycket att berätta eller skriva rättare sagt. Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja i och därför har jag dragit mig för att skriva.

Det mesta vet jag inte ens hur jag ska få fram i ord, som Prag. En sådan fantastisk och underbar stad! Jag kommer definitivt återvända, troligen redan nästa år om ekonomin tillåter det vill säga, men det ska inte vara så svårt att få ihop pengar till. För flyg dit och hem plus ett underbart, över förväntningarna hotell i 5 nätter betalade jag 2400. Ingenting! Jag växlade 3000 kr att ha med mig och då kändes det som i minsta laget, men nej jag kom hem med 1000 spänn utan att snålat eller kollat på priserna när vi varit ute och ätit och druckit! Med Lina och Louise med resan perfekt och helt underbar!



Mer om Prag och allt annat får komma senare när jag har mer ork. (Sjuk igen vettni. Alltid sjuk känns det som.)

Kommentarer
Postat av: louise

underbart <3

2010-04-05 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0