ARGH!

Det går verkligen emot mig. Det är någon eller något som bestämt sig för att jag inte ska få köpa den jävla jackan på ellos. Jag har en rabatt på 50% på valfri vara hos ellos, så hittade jag en jättefin jacka. Och jag behöver verkligen en vårjacka eller tunnare jacka åtminstonde så tänkte att jag skulle passa på att köpa den där eftersom jag fick rabatt. Så först igår insåg jag att jag inte hade pengar på kontot utan bara massa lösa så då fick jag vänta tills idag då jag gick till banken och satte in pengar på mitt konto. Jo gissa då när jag kommer hem så vägrar de dra rabatten på ellos, så har bråkat hela dagen och när det äntligen går 51 timmar senare så kan jag inte handla på mitt visa kort för jag har inte tagit tjänsten verified by visa eller vafan den heter. Så då får jag fixa det och när jag äntligen fått den tjänster. VET NI DÅ?! Då laggar ellos internetsida och det går inte att köpa något....Det är någon som vill att jag ska gå i min vinterjacka hela våren och sommaren riktigt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0