Unna dig det där lilla extra ibland.

Ibland ska man njuta lite extra av livet och det gjorde jag och Lina i måndags. Måndagar brukar vara de dagar då ångesten har krypit sig på, helgen har tagit slut och det är fortfarande många dagar kvar till nästa helg. Men jag och Lina trotsade det i måndags och lyckades få en riktigt fin dag.
Det blev en sväng till Mezo där vi bara njöt och drack en löjligt god smoothie. Sedan satt vi och diskuterade att det faktiskt hade varit riktigt gott med en öl eller cider, men det var trots allt måndag. Men vi unnade oss det ändå, vilket inte alls var fel. Det värmde oss lite i den kalla blåsten. Sedan gav i oss av för att handla på oss så mycket onyttigheter vi bara kunde för att sedan gå på bio och se filmen Prinsessan eftersom jag lyckars få förhansvisningsbiljetter.

Det var en fin måndag med min fina Lina.
Tack för en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0